kalendarz EIZO

Erotyczny kalendarz dla lekarzy?

- nietypowy projekt kalendarza ściennego

(więcej…)

8 października 2013

To irytujące gdzie Cię może wywieść kierowca LR

Najciekawsze reklamy branży moto – czyli jak zachwalać auto wcale go nie pokazując

Branża motoryzacyjna to jeden z głównych graczy na rynku reklamowym w Polsce, a w samej sieci to główny gracz z 18% udziałem wydatków na reklamę (źródło: IAB AdEx). Czy jednak nasycenie mediów reklamami nowych aut znajduje odbicie w nawale Klientów szturmujących salony (nie mówiąc już o zauważalnym wzroście słupków sprzedaży?).  Oczywiście że mamy kryzys, który dużo tłumaczy …jednakże same reklamy poszczególnych marek, czy też dealerów samochodów zdają się być szablonowe, przewidywalne, a jedyne co je odróżnia to logo na atrapie chłodnicy i dane dealera (oczywiście nie twierdzę, że wyjątki się nie zdarzają). Ba, już same auta poszczególnych marek zaczynają być do siebie na tyle podobne, że bez widocznego logo zwykły Kowalski będzie miał problem by je nazwać. Jak więc potencjalny Klient ma poczuć, że właśnie to a nie inne auto jest stworzone dla niego, poczuć się wyróżnionym, zaintrygowanym?

(więcej…)

4 października 2013

projekt kalendarza

Projekty kalendarzy 2014 – sezon uznajemy za otwarty

Oznajmiamy wszem i w wobec, iż sezon na Projekty Kalendarzy 2014 został otwarty.

(więcej…)

18 września 2013